Жеке дамыту бағдарламасы » Б.Бейсекбаев атындағы мектеп гимназиясы
Алматы облысы білім басқармасының
Балқаш ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің
"Б.Бейсекбаев атындағы мектеп-гимназиясы мектепке дейінгі шағын орталығымен"
мемлекеттік коммуналдық мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72773) 91-6-69
E-mail:
beisecbaev80@mail.kz
Нашар көрушілер
нұсқасы
15
сентябрь
2021

Жеке дамыту бағдарламасы

Бағдарламаны толтыру уақыты 15.09.2021 жасы 6жас

Логопед:Ж.С.Бурлибаева

Баланың аты-жөні:Асқар Кәусар

ОПМПК қорытындысы: Задержка психического развития.  Занятия с дефектологом, логопедом, психологом


Оқыту кезеңі

Түзету  жұмыстарының негізгі мақсаттары

                   Міндеттері 

1 цикл

  1. Артиткуляция мүшелерінің қозғалғыштығын дамыту.






  1. Сөйлеу барысындағы дұрыс тыныс алуын қалыптастыру.







  1. Сөйлеу тілінің дыбыстық (звукопроизношение) жағын қалыптастыру.




  1. Сөйлеу тілін дамыту.







  1. Зейінін, көріп қабылдауын және еске сақтау қабілетін дамыту.


  1. Ұсақ қол моторикасын дамыту


  1. Фонетикалық есту қабілетін және  икемділігін дамыту.



  1. Ажырату  кезеңі




























Лексиканы дамыту (өзінің сөйлеуі және түсіну).



  • Артикуляция мүшелерінің қозғалғыштығын белсендіру. 
  • Бет бұлшықеттерін белсендіру, еріндерге және тілге арналған жаттығуларды үйрету. «піл», «бақа». «бетті ауаға толтыру (надуть щеки)» т.б.

«күрек», «әткеншек», «құбыр», «тәтті тосап», «тоқылдақ», «сылақшы», «желкен», «төбешік»


Тыныс жаттығуларын дұрыс орындауға үйрету.

  • ауыз және мұрын арқылы тыныс алуды жекешелендіру.
  • Артикуляциялық және фонациялық кинестезияны үйлестіру;
  • Футбол ойыны
  • Көбелек ұшыру ойыны
  • Шар үрлеу т.б.


 «Р» дыбысын қою. машықтандыру. 

«л-р» дыбыстарын жекешелендіру.

«С,Ш,Ж» дыбыстарын ажыратуға үйрету.

«У» дыбысын сөздің ортасында түзету. Дауыссыз «М,П,Б» дыбыстарын сөздің басында ажыратуға үйрету.


Қысқа мәтіндерді (ертегілерді) оқып беріп, мазмұндауға үйрету. 

Сурет бойынша әңгіме құрау.(сюжетті сурет, құрама суреттер бойынша, мағынасы жағынан ұқсас суреттер). Қысқа мәтіндерді түсінуге үйрету. Мәтіндерге таырып қоюға үйрету. 


Түстерді ажыратуға ойындар. Санамақ ойыны. Суретті сөжұмбақтар. Жаңылтпаштар, жұмбақтар.

Саусақ жаттығулары. Жіпке моншақтар тізу.



Саусақ жаттығулар

 Түймелермен жұмыс. Жапсыру жұмыстары. 


Сөйлеу тіліне жатпайтын   дыбыстарды жалпы және  локальды 

қабылдау қабілетін дамыту. Сен не естідің? – Орман.

                                                    Бұл ненің үні?   -Құстың шиқылы

Дыбысқа деген бағдарлау – іздеу  реакциясын дамыту. 

Дыбыстық белгілердің кең диапазонын, сөйлеу тілінің интонациялық, түрін баланың есінде бекіте отырып, қалыптастыру. 

Ырғақ сезімінің сенсомоторлық компоненттерін дамыту. 

Еркін зейінін дамыту.


Тілдік және тілдік емес дыбыстарды ажырату. «Табиғаттағы  шуылдар». Табиғат  шуларының дыбыстары жазылған аудио  ссылкалар,

Тыныштықты тыңдау «Үнсіздік ойыны»

 «Аңдар мен жануарлар қалай дыбыстайды ойыны», 

Фонематикалық қабылдауды дамыту. «Дыбысты ұстап ал», «Буынды қағып ал», «Көбелекті гүлге қондырайық» ойындары

Қойылған дыбысты өзге ұқсас дыбыстардан ажырата алуды үйрету

Буын ішінен дыбысты бөліп алу

Сөз ішінен жеке дыбысты бөліп қарау.

Сөзге дыбыстық талдау мен жинақтау жасау ды үйрету.



Сөздік қорын кеңейту, мектеп бағдарламасын меңгеру үшін (мұғалімнің күнтізбелік жоспарына сәйкес өткеніне қарай барлық пәндер бойынша оқулықтардың мәтіндерінен сөздерді алу) сөздер тізімін (қосымша) жасау. Оқулықтан сөздер мен сөз тіркестерін түсіну