2021-2022 оқу жылындағы психологиялық қызметінің жылдық жұмыс жоспары » Б.Бейсекбаев атындағы мектеп гимназиясы
Алматы облысы білім басқармасының
Балқаш ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің
"Б.Бейсекбаев атындағы мектеп-гимназиясы мектепке дейінгі шағын орталығымен"
мемлекеттік коммуналдық мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72773) 91-6-69
E-mail:
beisecbaev80@mail.kz
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » 2021-2022 оқу жылындағы психологиялық қызметінің жылдық жұмыс жоспары
01
сентябрь
2021

2021-2022 оқу жылындағы психологиялық қызметінің жылдық жұмыс жоспары

Психологиялық қызметтің мақсаты-
Жаңартылған білім беру аясында дәстүрлі және қашықтықтан оқытуда ата-аналардың, педагогикалық ұжымның, білім алушылардың креативті, функционалды сауатты, шығармашыл, бәсекелестік сыни тұрғыдан ойлау қабілетін қалыптастыра отырып білім беру әлеуетін көтеру, психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік  - психологиялық жағдай жасау және қолдау көрсету.
Міндеті:
1)        Білім алушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
2)        Білім алушыларға ақпараттық қоғамның жылдам дамуы жағдайында олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық тұрғыдан жәрдем көрсету;
3)        Білім алушылардың тұлғасын психологиялық-педагогикалық зерделеу негізінде әрбір білім алушыға жеке тұрғыдан ықпал ету;
4)        Психологиялық диагностиканы жүргізу және білім алушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту;
5)        Психологиялық қиыншылықтар мен білім алушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
6)        Психологиялық проблемаларды шешуде және оқу-тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата-аналар мен педагогтерге консультациялық көмек көрсету;
7)        Білім беру үдерісі қатысушыларының психологиялық-педагогикалық құзіреттілігін көтеру.
  • Жанжалдық тұлға-аралық қатынастарды түзетуді жоспарлау.
ІІІ. Психоағарту, алдын алу бағыты
Мақсаты:
  • Білім алушылар мен педагогтердің өзін-өзі айқын-дауына, кәсіптік өсуіне ықпал ету;
  • Білім алушылар бейімсіздігінің алдын-алу;
  • Білім алушылардың бейәлеуметтік мінез-құлқының алдын-алу;
  • Мұғалімдерді аттестаттауда әлеуметтік-психологиялық сүйемелдеу;
  • Әдістемелік бірлестіктер мен педагогикалық кеңестің жұмысына ықпал ету.

  • Педагог-психологтың және кең көлемде талап етілетін мамандардың кәсіптік құзіреттілігі, функционалдық міндеттері шеңберінен шығатын проблемаларды шешу бойынша (дефектологтар, логопеттер,тифлопедагогтармен т.б. аралас-мамандармен жұмыс жүргізу)
  • Әлеуметтік-медициналық-психологиялық қызметтер туралы деректер банкін қалыптастыру; 
  • Аралас-мамандармен және шұғыл жағдайда көмек көрсету бойынша мүдделі органдармен өзара әрекет нәтижелерінің мониторингін жүргізу.
ІҮ.Психологиялық кеңес беру бағыты     
 Мақсаты:Білім алушыларға, ата-аналар мен мұғалімдерге олардың сұранысы бойынша кеңес беру;
  • Кәсіптік  өзін –өзі айқындау проблемалары және қоршаған ортамен өзара қарым-қатынастар бойынша жеке және топпен кеңес жүргізу;
  •  Күйзелістік, жанжалдық, қатты эмоционалды күйзелістік жағдайда болып табылатын білім алушыларға психологиялық қолдау көрсету; 
  • Тұлғааралық және топаралық жанжалдарды шешуде делдалдық жұмыстарды ұйымдастыру; 
  • Әдістемелік бірлестіктер мен педагогикалық кеңестің жұмысына ықпал ету.
І. Психодиагностика бағыты
 Мақсаты: 
  • Білім алушылардың психикалық  дамуын анықтау мақсатында психологиялық диогностикалау;
  • Білім алушылардың бейімделуі, дамуы мен әлеуметтену мақсатында кешенді психологиялық тексеру;
  • Білім алушылардың қабілеттілігі, қызығу-шылығы мен икемділігін психологиялық диогности-калау.
  • Психологилық диагностиканың қорытындысы бойынша психологиялық тұжырымдар мен     ұсыныстарды дайындау.
 ІІ.Түзету-дамытушылық бағыттар
Мақсаты: 
  • Жеке тұлғалық өсуге арналған тренингтер өткізу;
  • Білім алушылар мен педагогтердің тұлғалық, интелектуалдық эмоционалды-жігерлік,шығарма- шылық даму үйлесімділігі бойынша психологиялық түзету және дамыту сабақтарын ұйымдастыру;
VӘлеуметтік – диспетчерлік бағыттар 
Мақсаты: 
Психодиагностикалық бағыты
  • Білім алушылардың психологиялық ерекшеліктерін қашықтықтан диагностикалау
  • Білім алушылардан әдістемелерді интернет желісі арқылы алу
  • Психологиялық диагностиканы жүргізудің тиімді жолы-google формасы арқылы қорытынды дайындау
Түзету-дамытушылық бағыттар:
  • Тұлғадағы психикалық және тұлғалық дамудағы артта қалушылықты түзету, тәртіптік бұзылыстарды ,       ауытқуларды түзету;
  • Психологиялық ойындар,жаттығулар жүргізу
  • Бейнематериалдарды тарату
  • Жеке және топтық жұмыстар
Ағартушылық-профилактикалық бағыттар:
  • Білім алушылардың мектептегі оқуға психологиялық даярлығын анықтау (ес,зейін,ерік,ойлау,сөйлеу,қабылдау);
  • Бастауыш сынып оқушыларының мектепке бейімделуін анықтап,ата-аналар мен ұстаздарға ұсыныс беру
  • Педагтерді аттестаттауды әлеуметтік –психологиялық қолдау
  • Педагогтарға педагоггикалық-психологиялық ұсыныстар беру
Кеңес беру бағыты:
  • Жеке тұлғаға туындаған мәселесін шеше алатындай ұсыныс беру,ынталандыру,психологиялық жоғарылату;
  • Чаттарға ұсынымдар әзірлеп , жіберу
  • Кеңес беру бейнематериалдарын дайындау
  • Сұраныстар бойынша кеңестер беру
  • Психологиялық кеңес беру жұмыстары уатсап желісі, сенім телефонының орнына педагог-психологтың ұялы телефонында жүзеге асырылады және жеке оффлайн психологиялық кеңес беру
ОКУШЫЛАРМЕН  ЖУМЫС
Бағыттар Жұмыстың мазмұныМақсатыӘдістемелер  атауыСынып МерзіміТүпкі нәтиже
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДИАГНОСТИКАЛЫҚ БАҒЫТ
1 сынып оқушыларының мектепке және жаңа мазмұнды білім беру жағдайындағы  психологиялық  дайындығыОқушылардың мектепке психологиялық  дайындығын анықтауКерн-Йерасик тесті1 сыныпқыркүйекхаттама 
Баланың ерік саласындағы даму деңгейн анықтау      «Графикалық диктант» әдістемесі, Д.Б.Эльконин 1 сынып Қазан Хаттама 
Ес процесін анықтау«Сөздер жұбы» 1 сынып Қазан Хаттама 
Зейінін анықтау «Моншақ» , «Үйшік»әдістемесі.1 сынып Қазан Хаттама 
Отбасында қалыптасқан қарым-қатынас ерекшеліктерін аңықтау«Отбасы сүреті»   әдістемесі 1 сынып Қараша Хаттама
5 сынып оқушыларын орта буынға бейімделуге психологиялық дайындығыОқу үдерісіне бейімделуін анықтауСауалнама 5 сыныпҚыркүйек Хаттама 
Тұлғаның психологиялық күйін анықтауГ.Айзенк сауалнамасы 5 сынып Қыркүйек Хаттама 
Оқу мотивациясын анықтау 1.«Бақбақ гүлі» әдістемесі 2.«Өзін-өзі бағалау»     сауалнама5 сынып Қазан Хаттама
Мазасыздану деңгейін анықтауФиллипстің мектептегі мазасыздану тесті5 сынып Қазан Хаттама 
Оқушының зейінін,қабылдауын, ойлауын анықтауРавен әдісі5 сынып Қараша Хаттама 
Тұлғалық ерешеліктерін зерттеуБаланың жүйке жүйесінің тұлғалық қасиеттерін анықтауСауалнама 5-11 сыныпҚыркүйек Хаттама 
Оқушылардың бойында өзін-өзі тану мотивациясын құру; өзін-өзі тану, рефлексияны дамытуға ықпал ету.Өзін-өзі бағалау анықтау Әдістеме, тест5-11 сынып Қараша Хаттама 
Оқушылардың бір-бірімен қарым-қатынасыСыныптастардың өзара қарым-қатынасын анықтауСоцилметрия әдістемесі Дж.Морено4-11 сынып Қараша Хаттама 
Кәсіби бағыт бағдар беруТұлғаның әлеуметтік бағытын анықтау және кәсіби типін бағалау. 1.«Тұлға типтерін анықтау»     Дж. Голланд сауалнамасы 
2.Е.А.Климов «Дифференциалды –диагностикалық сауалнамасы  
3.Танымдық қызығушылықтың диагностикасы» А.Е. Голомшток
9-11 сыныпҚараша Хаттама
Таным процестері (зейін, логикалық ойлауБаланың таным процестерін анықтауӘдістеме 1-4 сыныпЖелтоқсан Хаттама 
Жасөспірімдердің эмоционалдық еріктік аймағы Эмоционалды еріктікті анықтау Басса –Дарки тесті 8-11 сынып Желтоқсан Хаттама 
1 сынып оқушыларының мектепке және жаңа мазмұнды білім беру жағдайындағы  психологиялық дайындығыМектепке қарым-қатынасын анықтауМектеп суреті
Қаңтар хаттама 
Оқушылардың бейімделуін анықтау«Менің сыныбым» А.А.Лесова әдістемесі
Ақпан Хаттама 
Қоршаған орта жайлы бағдар деңгейін жеткілікті білімін, оқуға деген құштарлығымен мектеп жайлыжағымды көзқарасын қалыптасу деңгейін анықтауҚоршаған ортаны бағдарлау және мектеп жайлы білімін тексеру   
Наурыз Хаттама
9 сыныпты мемлекеттік емтиханға психологиялық дайындық зерттеуіОқушылардың ойларын білу«Сіз қандай мамандыққа лайықсыз?»     психологиялық тест
АқпанХаттама 
Оқушылардың мамандық таңдауға дайындық деңгейін анықтауМамандық таңдау салаунамасы
Наурыз Хаттама
Мамандық таңдаудау туралы түсінік беру«Мамандық таңдау өмірдің табыс кілті» бейнеролик
Сәуір  Хаттама 
Қорытынды аттестацияға психологиялық қобалжуын анықтау Жеке тұлғаның жалпы қобалжуын анықтау«Отбасылық қобалжу» әдістемесі
Сәуір Хаттама
Сәтсіз отбасы балаларын диагностикалауАта-аналардың мектеппен байланысын нығайта отырып, ата-анадан бала тәрбиесіне қатысты мәселелерді білу«Ата-ата бақытты бала» бейнеролик
МамырХаттама
АТА-АНАЛАРМЕН ЖҰМЫС
Ата-аналармен психодиагностикалық жұмысБастауыш сынып ата-аналарға арналған сауалнама «Балаларыңызға деген көңіл бөлу бағытыңыз дұрыс па екен?» 1-4 сыныпҚыркүйек Хаттама 
Ата-аналармен оқушылардың қарым-қатынасын анықтау Ата - ананың балаға деген сүйіспеншілігін байқау; өзінің және өзгенің даралығын бағалау, өзін құрметтеу; көңіл - күйді көтеру, сезім мен эмоцияны реттеу; ата - ананың бала тәрбиелеудегі оң психологиялық көзқарасын, балаға деген жауапкершілік сезімін қалыптастыру.«Ата-аналарымен баланың қарым-қатынасы»
 сауалнама 
1-11 сыныпҚазан Хаттама 
Ата-аналармен оқушылардың қарым-қатынасын анықтауАта-анасының баласына деген қарым-қатынасын анықтау«Ата-ана болам десеңіз»   
Сауалнама 
9-11 сынып.Ақпан Хаттама 








                              ПЕДАГОГТАРМЕН ЖҰМЫС
Педагогтың эмоционалды-еріктік аймақты  диагностикалауПедагогтардың психикалық денсаулығының  эмоциялық күштенуді анықтауЛюшер тесті 
Қазан Хаттама 
Түзету-дамыту бағыты
1-сынып оқушылармен түзету-дамыту жұмысын жүргізу1 сыныптың бейімделуге қиналған оқушыларға психологиялық қолдау көрсету«Не жетпейді?» әдістемесі
ҚыркүйекАнықтама 
5- сыныптың бейімделуге қиналған оқушыларға психологиялық қолдау көрсетуОқушының логикалық ойлау деңгейін бағалауЕсті дамытуға арналған жаттығулармен тапсырмалар
Қазан  Анықтама 
Пән мұғалімдерінің түзету –дамыту жұмыстары Адамның бет әлпеті арқылы оның ойын, сезімін айыра білуге үйрету. Сезімнің сыртқы көріністерін көрсете білу. Топта эмоциялық жайлылық қалыптастыру.«Жұмысқа қабілітілігін қалыптастыруға арналған жаттығулар
ҚыркүйекАнықтама 
Ата-аналармен тузету дамыту жұмыстары Ата - ана мен баланың арасындағы қарым - қатынастың ерекшеліктерін психологиялық жаттығулар арқылы көрсету.«Отбасы махаббаты неде?» тренинг жаттығу
ҚазанАнықтама 
Ағартушылық –профилактикалық психологиялық бағыт5-7  сынып оқушыларына
                  
Ата - ана мен баланың арасындағы қарым - қатынастың ерекшеліктеріҚарым қатынасты құруға үйренеміз
Әңгімелесу, шағын лекция 

ҚыркүйекАнықтама 
Қорытынды аттестаттауға және емтиханға дайындық бойынша психологиялық алдын алу мен ағартуБалаларда өзіне сенімдіілік және сенім сезімін қалыптастыруға бағытталған жаттығулар-«ҰБТ дегеніміз не және оның мен үшін маңыздылығы қандай?»
-«Емтихан кезінде стресстен қалай арыламыз?»
-«Жүйке жүйесіне түсетін күштен психологиялық арылу әдісі»
-«Емтихандағы өз-өзіне сенімділік»
9-11 сынып

8 -11 cыныпОқушыларға адам денсаулығының қымбаттылығын, өмір сүру үшін қажеттілігін,басты байлық екенін ұғындыруПсихологиялық денсаулық дегеніміз не?
Ақпараттық сағат 

ҚазанАнықтама 
1-11 cынып
Оқушыларға ғаламтордағы зияны туралы, денсаулыққа әсері туралы түсінік беруҚауіпсіз интернет , Интернет ресурстары қолдану мәдениеті
Шағын дәрістер  

ҚазанАнықтама 
0-1 сынып (ата-аналарға)Оқушылардың ұсақ моторикасын дамыту жаттығулары Бейнеролик 
Желтоқсан Анықтама 
7-8 сынып
Өзін-өзі тану ,тұлғалық даму тәсілдерін таба білу,көніл-күйді және эмоцияны реттеу; байланыс және өзара әрекеттесу мүмкіндігін қамтамасыз ету.«Мен өмірді таңдаймын» 
(бейнеролик)
ZOOM арқылы тренинг өткізу

Ақпан  Анықтама 
9-11 сыныпОқушыларға адамның алға қойған мақсаты мен оған жету жолыңдағы ізденістерін саралап , нәтижелі іс жасау керектігіне назар аудартуМақсатқа қалай жетеміз. (бейнеролик)
ҚарашаАнықтама 
5-11 cыныпСтреске қарсы тұруы, сенімді мінез-құлық дағдысын арттыру, өзін-өзі реттеуін, өзін-өзі бақылау дағдысын қалыптастыру«Стресті  қалай  жеңуге болады?» мини лекция 
ЖелтоқсанАнықтама 
1-4 сынып Қазіргі кездегі баланың дамуына  жеке тұлға болып  қалыптасуына ата-ана тәрбиесінің әдіс тәсілдерін жетілдіре отырып  қарым қатынас орнату және  ұлттық сананы бойына сіңіруБаламен қарым –қатынас     құру құпиясы. Қайтсек жақсы ата-ана атанамыз   
(Ата-анамен жұмыс)

Қыркүйек
Қараша
Анықтама 
1-11 сыныпСалауатты өмір сүре білуге,  адамзат өміріне қауіп төңдіріп отырған қатерлі дерттен сақ болуға , одан қорғана білу туралы түсінік беруОқушылардың
 психологиялық       
 денсаулығы 
Вебинар  ата –ана , 
мұғалімдер

Казан 
Желтоқсан
Анықтама 
Кеңес беру бағыты
«Қолды қалай дұрыс жуу керек?» Оқушыларға гигиенаны дұрыс ұстануға байланысты кеңестер беруБейнеролик     (1-11с)
Қыркүйек
Қашықтықтан білім алуға дайынбыз ба? Оқушыларға қашықтықтан білім алуға психологиялық кеңес беруБейнеролик     (1-11с)
Қыркүйек 
Қашықтықтан оқуға мағлұматтарОқушыларға қашықтықтан оқытуға пайдалы кеңестер Бейнеролик     (1-11с)
Қыркүйек 
Әліпбиді баламызбен үйренемізАта-аналарға үй жағдайында балаларына көмек беру кеңестеріБейнеролик  1 сынып 
Қыркүйек 
Сынып жетекшілері және ата-аналар сұранысы бойынша жекеленген кеңестер өткізу.Кеңес беру, қолдау көрсету.Бейнеролик 
Үнемі
Ата-аналарға «Балаға қашықтықта оқытуға  бейімделуге қалай көмектесу керек» атты жадынама мен ұсыныстар дайындау.Кеңес беру,қолдау көрсету.Бейнеролик     (1-11с)
Қазан
Тыныс алу жолдары арқылы жаттығулар жасауКеңес беру,қолдау көрсету.Бейнеролик  
Қазан
«Үрейге тоқта деңіз!» тақырыбында психологиялық кеңестерАта – аналарға үрейдің алдын алуға көмек көрсетуБейнеролик 
Қазан
9-11 сынып түлектерінің ата-аналарына арналған емтихан алдындағы психологиялық көңіл күй мәселесі бойынша жадынама мен кеңестер дайындау.Кеңес беру,қолдау көрсету.Бейнеролик 
Қазан - желтоқсан
ҰБТ және қорытынды аттестаттауға  дайындық кезеніңде психологиялық көмек және қолдау көрсетуКеңес беру,қолдау көрсету.Бейнеролик 
Үнемі
Мектеп оқушыларының ата-аналарына психологиялық кеңес.Кеңес беру,қолдау көрсетуБейнеролик 
Үнемі
«Кәмелеттік жасқа толмаған жасөспірімдер арасындағы өз-өзіне қол жұмсауды болдырмау» мақсатында жеке дара кеңестер ұйымдастыру Оқушылардың санасына адам өмірі қаншалықты қымбат екенін және әр адам оз өміріне жауапты екенін қалыптастыру,кеңес беруБейнеролик 
Қазан - қараша
Өзін – өзі бағалау мен тәрбиелеу дағдыларының қалыптасуыОқушылардың өзін – өзі бағалау деңгейлерін көтеруге қолдау көрсетуБейнеролик 
Қазан
Кибербуллинг дегеніміз не?Оқушыларға кибербуллинг туралы түсінік беру Бейнеролик 
Үнемі
Педагогтардың эмоционалды көңіл-күйіҚашықтықтан оқытуда педагогтардың эмоционалды көңіл-күйін қалыптастыру Бейнеролик 
Қараша 
Жасөспірімдер арасындағы зорлық-зомбылық. Буллинг туралы қысқаша мағлұматОқушыларға зорлық – зомбылықтың алдын-алу бойынша кеңестерБейнеролик 
Үнемі
Тыныстауды басқаруға байланысты әдістерКеңес беру,қолдау көрсетуБейнеролик 
Желтоқсан
Ата – аналарға психологиялық 10 кеңесАта – ана мен бала арасындағы қарым – қатынасты нығайтуға арналған кеңестер беруБейнеролик 
Желтоқсан 
Ақпаратты қабылдау арналарыОқушыларға ақпаратты қабылдау жөнінде түсініктеме беруБейнеролик 
Желтоқсан 
Ата – аналарға арналған бала тәрбиесіне қажетті 14 кеңесАта – аналарға кеңес беру, қолдау көрсетуБейнеролик 
Желтоқсан 
«Біз бақытты баламыз!» Оқушыларға көңіл – күйлерін басқаруға кеңес беруБейнеролик 
Желтоқсан 

Ата-аналарға балаларын жайландыруға арналған психологиялық кеңестер беруБейнеролик 
Желтоқсан 








Дарынды оқушылармен жүргізілетін жұмыс
Негізгі бағытыЖұмыс мазмұныНегізгі мақсатыСынып Зерттеу әдістемесі
Мерзімі Жауапты Нәтиже 
ПсиходиагностикаДарынды балалармен жұмысТаным процестерін анықтау5-11 сыныпСауалнама Қыркүйек, қазанПсихолог Хаттама 
Дарынды оқушылармен жұмысОқушыларлың бағытын анықтау5-11 сыныпКлэр Гордон тестіҚараша, желтоқсанПсихолог Хаттама 
Дарынды балалармен жұмысЖеткіншектердің интеллектуалды даму деңгейін анықтау5-11 сыныпШтур тестіНаурыз, сәуір, мамырПсихолог Хаттама 
Психологиялық ағарту, алдын-алуДарынды балалармен жұмысОқушылардың табысқа жетуіндегі қажеттілігін анықтау5-11 сыныпШағын дәрісАқпан Психолог Анықтама 
Түзету-дамытуДарынды балалармен жұмыс«Креативтілік пен шығармашылық қабілеттерді дамыту»
Тренинг Қаңтар Психолог Анықтама 
Психологиялық кеңесСұраныс бойынша психологиялық кеңес беруМәселе туындаған жағдайда психологиялық кеңес беру5-11 сыныпПсихологиялық кеңесЖыл бойыПсихолог 
Мемлекеттік емтиханға дайындық кезінде жүргізілетін жұмыстар
Негізгі бағытыЖұмыс мазмұныНегізгі мақсатыСынып Зерттеу әдістемесіМерзімі Жауапты Нәтиже 
Психодиагностика11 сынып оқушыларына психологиялық көмек беруОқушылардың өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау11 сыныпТест  ҚыркүйекПсихолог Хаттама 
Жеке тұлғалық типтік ерекшеліктерін анықтауЖеке тұлғалық типтерін анықтау11 сыныпАйзенк сауалнамасыҚазан Психолог Хаттама 
11 сынып оқушыларына психологиялық көмек көрсетуОқушылардың стреске төзімділігін анықтау11 сыныпЭ.Ховард тестіҚараша Психолог Хаттама 
Психологиялық түзету дамыту«Өз күштеріңе сен!»Оқушылардың өзі-өзін бағалауды күшейту11 сыныпТренинг Желтоқсан Психолог Анықтама 
«Бойындағы қорқынышты төмендету»Оқушы бойындағы қорқынышты төмендету11 сыныпТренинг Қаңтар Психолог Анықтама 
Психологиялық алдын алу, ағартуМен және менің ортам.Өмірде адамнан асқан құндылық жоқ екендігін түсіндіре отырып, бақытты өмір сүру үшін өзін-өзі психологиялық тұрғыдан дайындауға қалыптастыру.11 сыпынТренинг Ақпан  Психолог Анықтама 
«Бізді ҰБТ күтіп тұр»Мектеп түлектерінің ҰБТ-ға дайындығын ескере отырып, қорқыныш пен іштей қинаған сезімдерден құтылуға, адал болуға психологиялық көмек көрсету11 сыныпТренинг Наурыз ПсихологАнықтама 
«Өмір тамаша»Оқушылардың өзіне деген сенімділігін арттыру11 сыныпТренинг Сәуір Психолог Анықтама 
Үміт, сенім, арман бізді алға жетелейдіБілім алушыларға психологиялық дайындық жасау11 сыныпТренинг Мамыр Психолог Анықтама 
Психологиялық ағартушылықАта-аналармен жұмыс«Балаңыз үлкен сынаққа даярма?»11 сыныпДәрісНаурыз, сәуірПсихолог Анықтама 
Психологиялық кеңес 11 сынып оқушыларынаБілім алушыларға ҰБТ-те өзін қалай ұстау немесе қалай тамақтану жөнінде жаднама тарату11 сыныпПсихологиялық кеңесЖыл бойыПсихолог 
11 сынып оқушыларынаБілім алушыларға тест алдында өзіне сенімді болу, өзін өзі ұстау туралы кеңестер жүргізу11 сыныпПсихологиялық кеңесЖыл бойыПсихолог